Правила зберігання та експлуатації столярних виробів

  1. Столярні вироби (сходи та огорожа з массива дерева) виготовляються відповідно до ГОСТ 475-78, ГОСТ Р 16371-93, ГОСТ Р 19917-93 і призначені для зберігання і експлуатації в приміщеннях з постійною відносною вологістю повітря 40 -60% і температурою повітря в межах від 10 до 35 градусів Цельсія вище нуля.
  2. В приміщенні, в якому будуть встановлені столярні вироби, повинні бути закінчені ремонтні роботи (штукатурні, стяжки, побілка і т.д.), так як вони можуть призвести до зміни вологості і температури повітря. Надмірна сухість і вологість однаково шкідливі для столярних виробів.
  3. Температура повітря в приміщенні повинна бути завжди в межах від 10 до 35 градусів Цельсія, інакше може виникнути нерівномірне висихання деревини і деформація деталей.
  4. При зберіганні і експлуатації столярні вироби повинні охоронятися від механічних пошкоджень, вологи, агресивних речовин, прямих сонячних променів, вогню, а також від різких перепадів температури і вологості навколишнього повітря (не більше ніж на 5% за годину).
  5. При експлуатації столярних виробів необхідний догляд за всіма лакованими поверхнями. Протирати поверхні столярних виробів необхідно м’якою ганчіркою із застосуванням засобів по догляду за меблями на восковій основі.
  6. Недопустимо обливати столярні вироби водою та іншими рідинами, а також протирати вироби мокрою тканиною, так як на поверхні виробів можуть залишитися розводи, білі плями, що погіршить зовнішній вигляд виробу.
Гарантійні забов’язання

Продавець надає покупцям гарантію на проданий товар протягом 60 місяців з дня продажу сходів при дотриманні споживачем умов транспортування, зберігання, збирання і правил експлуатації сходів. Недоліки сходів, виявлені протягом гарантійного терміну, за винятком тих, які виникли не з вини продавця (наприклад, в разі порушення покупцем правил експлуатації дерев’яних виробів) або про які покупець був попереджений заздалегідь, до передачі сходів, будуть безкоштовно усунені. Протягом дії гарантійних зобов’язань продавець зобов’язується в об’єктивно здійсненний мінімальний термін після виявлення покупцем браку здійснити ремонт або заміну дефектних частин виробу. Експлуатація сходів визнається неправильною, якщо є достатні підстави стверджувати, що сходи або їх окремі поверхні були піддані механічним, термічним впливам, впливу води або пару, дії агресивних засобів або барвників і ін., в результаті чого в місцях впливу з’явилися пошкодження (здуття, подряпини , відколи й т.п.).

Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:
  • закінчення гарантійного терміну;
  • невиконання умов експлуатації;
  • наявності на виробі механічних пошкоджень і дефектів, слідів стороннього втручання у виріб, що виникають в результаті неправильної експлуатації, некваліфікованої збірки, ремонту і транспортування;
  • нанесення шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили: стихійні лиха, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.;
  • нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача;
  • нанесення шкоди виробу, викликаної попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д .;
  • зміни, які виникли внаслідок нормального зносу і не впливають на експлуатаційні якості виробу;
  • гарантійні зобов’язання не поширюються на здуття шпону та ламінату в результаті неправильної експлуатації сходів (наприклад, під впливом води або пару, високої температури, сильних джерел випромінювання, розчинників і т.п.).
  • нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;
  • використання виробу в виробничих цілях.
  • на період гарантійного ремонту та експертизи сходів і деталі сходів на заміну не надаються.

Безкоштовний гарантійний ремонт поширюється на дефекти, що виникли з вини виробника.
Безкоштовне гарантійне обслуговування включає в себе: проведення ремонтних робіт, відновлення зовнішнього вигляду сходів, обмін дефектних частин невикористаних виробів.
Гарантія не поширюється на пошкодження товару, отриманого в ході самостійної доставки і збірки товару. Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі порушень покупцем правил експлуатації і догляду за сходами.
Гарантійні зобов’язання діють при дотриманні інструкцій по догляду за дерев’яними сходами і їх правильної експлуатації.
При прийманні товару покупець повинен уважно перевірити його кількість і якість. Після прийому товару покупець втрачає право пред’явлення претензій.
У разі придбання знижених в ціні сходів претензії щодо якості і зовнішнього вигляду не приймаються.
Якщо товар прийшов з нижчепереліченими дефектами, то ми зобов’язуємося його поміняти або повернути.

Що визнається дефектом:
  1. Явний виробничий брак. Наприклад, у великій кількості відколи від фрезерування, неправильна форма виробу.
  2. Механічні пошкодження: великі подряпини, вм’ятини, тріщини, неоднорідність облицювального матеріалу, профарбовування, розбухання дерев’яних матеріалів, відшарування облицювання, темні і світлі плями у великій кількості на облицювальному матеріалі.
  3. Дефекти фурнітури: деформація деталей.
  4. Клейова пляма (пробиття клею) — пляма клею, що виступив на поверхню облицювання з нижче розташованого клейового шару.
  5. Несиметрично просвердлені отвори
  6. Нерівномірність забарвлення по тону
  7. Тріщини лакофарбового покриття
  8. Значні зазори в з’єднаннях деталей виробів (проміжок між сполучними деталями або між суміжними елементами з’єднань)
  9. Нестійкість виробу при повному затягуванні фурнітури (відсутність стійкості — неповне зіткнення опор виробів з рівною горизонтальною поверхнею)
  10. Неточна установка фурнітури, декоративних накладок
  11. Подряпина на поверхні виробу — вузьке поглиблення у вигляді лінії на поверхні, залишеної гострим предметом і носить, як правило, випадковий характер.
Що не є дефектами для дерев’яних сходів:
  1. Якщо колір виробу вам  здається не таким, як на фото
  2. Під фарбуванням видно структуру дерева. Ми не ставимо задачу зафарбувати деталі до ефекту пластику. Може бути видно напрямки волокон, при цьому фарба однорідна по покриваності.
  3. Невеликі відколи до 2 мм на лакованих поверхнях. Це неминуче при фрезеруванні дерева.
  4. Шорсткість на недоступних ділянках.
  5. Невеликі включення сторонніх часток, таких як пил, ворс.

Вироби належної якості обміну і поверненню не підлягають!