- Столярні вироби (сходи та огорожа з массива дерева) виготовляються відповідно до ГОСТ 475-78, ГОСТ Р 16371-93, ГОСТ Р 19917-93 і призначені для зберігання і експлуатації в приміщеннях з постійною відносною вологістю повітря 40 -60% і температурою повітря в межах від 10 до 35 градусів Цельсія вище нуля.
- В приміщенні, в якому будуть встановлені столярні вироби, повинні бути закінчені ремонтні роботи (штукатурні, стяжки, побілка і т.д.), так як вони можуть призвести до зміни вологості і температури повітря. Надмірна сухість і вологість однаково шкідливі для столярних виробів.
- Температура повітря в приміщенні повинна бути завжди в межах від 10 до 35 градусів Цельсія, інакше може виникнути нерівномірне висихання деревини і деформація деталей.
- При зберіганні і експлуатації столярні вироби повинні охоронятися від механічних пошкоджень, вологи, агресивних речовин, прямих сонячних променів, вогню, а також від різких перепадів температури і вологості навколишнього повітря (не більше ніж на 5% за годину).
- При експлуатації столярних виробів необхідний догляд за всіма лакованими поверхнями. Протирати поверхні столярних виробів необхідно м’якою ганчіркою із застосуванням засобів по догляду за меблями на восковій основі.
- Недопустимо обливати столярні вироби водою та іншими рідинами, а також протирати вироби мокрою тканиною, так як на поверхні виробів можуть залишитися розводи, білі плями, що погіршить зовнішній вигляд виробу.
Продавець надає покупцям гарантію на проданий товар протягом 60 місяців з дня продажу сходів при дотриманні споживачем умов транспортування, зберігання, збирання і правил експлуатації сходів. Недоліки сходів, виявлені протягом гарантійного терміну, за винятком тих, які виникли не з вини продавця (наприклад, в разі порушення покупцем правил експлуатації дерев’яних виробів) або про які покупець був попереджений заздалегідь, до передачі сходів, будуть безкоштовно усунені. Протягом дії гарантійних зобов’язань продавець зобов’язується в об’єктивно здійсненний мінімальний термін після виявлення покупцем браку здійснити ремонт або заміну дефектних частин виробу. Експлуатація сходів визнається неправильною, якщо є достатні підстави стверджувати, що сходи або їх окремі поверхні були піддані механічним, термічним впливам, впливу води або пару, дії агресивних засобів або барвників і ін., в результаті чого в місцях впливу з’явилися пошкодження (здуття, подряпини , відколи й т.п.).
- закінчення гарантійного терміну;
- невиконання умов експлуатації;
- наявності на виробі механічних пошкоджень і дефектів, слідів стороннього втручання у виріб, що виникають в результаті неправильної експлуатації, некваліфікованої збірки, ремонту і транспортування;
- нанесення шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили: стихійні лиха, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.;
- нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача;
- нанесення шкоди виробу, викликаної попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д .;
- зміни, які виникли внаслідок нормального зносу і не впливають на експлуатаційні якості виробу;
- гарантійні зобов’язання не поширюються на здуття шпону та ламінату в результаті неправильної експлуатації сходів (наприклад, під впливом води або пару, високої температури, сильних джерел випромінювання, розчинників і т.п.).
- нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;
- використання виробу в виробничих цілях.
- на період гарантійного ремонту та експертизи сходів і деталі сходів на заміну не надаються.
Безкоштовний гарантійний ремонт поширюється на дефекти, що виникли з вини виробника.
Безкоштовне гарантійне обслуговування включає в себе: проведення ремонтних робіт, відновлення зовнішнього вигляду сходів, обмін дефектних частин невикористаних виробів.
Гарантія не поширюється на пошкодження товару, отриманого в ході самостійної доставки і збірки товару. Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі порушень покупцем правил експлуатації і догляду за сходами.
Гарантійні зобов’язання діють при дотриманні інструкцій по догляду за дерев’яними сходами і їх правильної експлуатації.
При прийманні товару покупець повинен уважно перевірити його кількість і якість. Після прийому товару покупець втрачає право пред’явлення претензій.
У разі придбання знижених в ціні сходів претензії щодо якості і зовнішнього вигляду не приймаються.
Якщо товар прийшов з нижчепереліченими дефектами, то ми зобов’язуємося його поміняти або повернути.
- Явний виробничий брак. Наприклад, у великій кількості відколи від фрезерування, неправильна форма виробу.
- Механічні пошкодження: великі подряпини, вм’ятини, тріщини, неоднорідність облицювального матеріалу, профарбовування, розбухання дерев’яних матеріалів, відшарування облицювання, темні і світлі плями у великій кількості на облицювальному матеріалі.
- Дефекти фурнітури: деформація деталей.
- Клейова пляма (пробиття клею) — пляма клею, що виступив на поверхню облицювання з нижче розташованого клейового шару.
- Несиметрично просвердлені отвори
- Нерівномірність забарвлення по тону
- Тріщини лакофарбового покриття
- Значні зазори в з’єднаннях деталей виробів (проміжок між сполучними деталями або між суміжними елементами з’єднань)
- Нестійкість виробу при повному затягуванні фурнітури (відсутність стійкості — неповне зіткнення опор виробів з рівною горизонтальною поверхнею)
- Неточна установка фурнітури, декоративних накладок
- Подряпина на поверхні виробу — вузьке поглиблення у вигляді лінії на поверхні, залишеної гострим предметом і носить, як правило, випадковий характер.
- Якщо колір виробу вам здається не таким, як на фото
- Під фарбуванням видно структуру дерева. Ми не ставимо задачу зафарбувати деталі до ефекту пластику. Може бути видно напрямки волокон, при цьому фарба однорідна по покриваності.
- Невеликі відколи до 2 мм на лакованих поверхнях. Це неминуче при фрезеруванні дерева.
- Шорсткість на недоступних ділянках.
- Невеликі включення сторонніх часток, таких як пил, ворс.
Вироби належної якості обміну і поверненню не підлягають!